Tuesday 2 July 2013

My story time...

 Assalammualaikum,blogger-blogger yang dikasihi dan dihormat serta disanjung tinggi sekali..cewahhh..haha...budak dh lame tak update blog...mcmni lah jadinye..hurmmm,sepanjang aku tak update blog,mcm2 perkara suka dan duka yang aku lalui..bila nak ceritakan kat orang,rasa macam tak sampai jek..lebih baik simpan baik2 dalam hati dan share dgn Allah..AAllah Maha Mendenga..insya Allah,Allah sentiasa mendengar setiap rintihan,masalah dn dugaan hidup kita..hmm,perkara utama yg buat aku nk update blog pd pagi ni pukul 02:15 pagi,3 july ni ialah sbb aku....sbb aku patah hati..haha,amira patah hati? serious ke?? hah,itu lh masalh nye bile aku cube nk ceritakn kt org lain tp org lain itu akn tanye soaln kurang pandai mcm tu kt aku -,- ..terus aku malas nk citer.and bile aku cube luahkan masalh aku kt nabihah,seolah0olah nabihah cube mengelak drpd mendengar masalh aku ni..hmm,takde kawan yg aku blh share problem..sedih sedih dan sedih..result mid year teruk, perangai makin berubah , cepat terasa , selalu mengharapkan org lain..ape nk jadilh aku ni..malas belajar pulak tu..tak sedar2 diri lagi ke aku ni yg aku ni tak pandai ?? haishh.. dan yang buat aku sedih,aku tak tahu nk describe perasaan aku ni mcmne..cara dia,perangai dia betul2 buat aku tak suka kat die tp kenapa setiap kali bukak fb dn twitter mesti aku stalk die...hmm,die dh lh tk wish birthday aku,unfollow aku kt twitter,pastu bile ajak study grup tak mau..Ya Allah,kenapalah aku suke kt die lagi?? dn bile die tweet lagu2 yg aku tk perna dgr,mesti aku akn check it out lagu tu dn akn dgr lagu tu setiap masa..hah,itu lh yang buat kau slalu teringat kat die..hahaha,okay fine but aku tk tahulh kenapa.kenapa bile aku terserempak dgn die,aku akn jeling kt die and then sepatah kat pun tk perna keluar bile berhadapn dgn die tapi bile dgn budak lelaki lain yg aku kenal,senang jek berckp,nk bergurau..haha,pelik pelik dan pelik..btw,i just want to say that i'm don't know how to describe my feelings on you but please..please learn to appreciate other people eventhough they're not close with you..okay,mata aku pun dh mengantuk..panjang lebar updated blog aku kali ni..so,selamat malam cinta//eh,selamat malam? selamat pagi lah..dh pukul 3 pagi ni..hehe..okay,salam ukhwah..assalammualaikum =)


No comments:

Post a Comment