Monday 3 June 2013

Hmmm...i need to change !!!

Assalammuaikum....hye..hello...good morning (:
hmm,memandangkan sekarang tepat pukul 6.30 pagi seriously aku tak tahu nak buat ape..family aku gy melaka..jalan2,mandi manda kat water world sumenye..dah tu dpt duit belanja sorag rm300 ...arghhh,seriously memang jealous sangat2..haha,kenapa aku tak ikut? actually,ayah aku ajak aku ikut gy holiday kat melaka sekali,yela anak kesayagan..mane boleh tinggalkn kat umah xP ..hehe,kalau aku ikut family aku gy holiday kt melaka tu,nanti aku tak dpt gy latihn silat..dan lagy satu yg buat aku tk nk ikut family aku gy holiday sbb aku ni mabuk jalan..kalau dudk dalam kereta,gerenti akn muntah2 and pening kepala.hah,better aku duduk rumah,online,makan,tidur,stalk orang..aehhhh,STALK ??? hahaha xD juz kidding okay..pagi2 mcmni tunggu kakak aku bangun buatkn sarapan dan pagi2 mcmni aku tengah dgr lagu "Heart Attack by Demi Lovato"..aku mula dengar lagu ni sejak nabihah bagytau yg lagu ni best,die suke dengar lagu ni.so,aku pun check it out kat youtube and then download..a'ah,boleh tahan best gak lh lagu ni..hmm,dhlah,,off,nak gy makan and buat pape yg beranfaat pagi2 mcm ni (:  ..  see ya next time..



No comments:

Post a Comment