Friday 24 May 2013

Kenangan Terindah... =')

Alhamdulillah..kali ni punye post tk nk citer da yg pasal sedih2 punye..nak yg happy2 pulak..walaupun tinggal berlima,tapi kami masih tetap bersama..Alhamdulillah..Aku,adibah,nabihah,julie dn zulykha..kami tetap bersame..walaupun rakan2 yg paling aku sayang sgt2 dh tinggalkn aku tp aku akn tetap sayang diorg dn sentiasa doakan kebahagiaan dn kesejahteraan diorg..bknnye aku dh jumpe kwn baru aku akn lupekn kwn lama..TAK !!! kawan lama dan kawan baru sumenye aku sayang sangat2... plajar jepun dtg sekolh sehari sblum hari terakhir sekolah..arghhhh...paling membosankn tp seronoklah..get rid of exam mid year for one day and spent time dhn kawan2..pd mulanue aku memang x nk plajar jepun lelaki dn aku sanggup gy beratur kt blakang skali semata-mata x nk plajar lelaki jepun and finally aku blh dpt pulak plajr lelaki jepun =='..tapi seronok gaklh..seorg peramah gilerr and seorg lgy handsome..yg handsome ni pendiam lh,tu yg x seronok..tp ape2 pun seronok dpt kenal diorg (': .. dan lagy satu perkara adalh cikgu farah..cikgu sementara yg menggantikn cikgu bm aku yg sebenar iaitu cikgu noradina,cuti bersalin..cikgu farah ni pd awalnye aku kenal beliau,beliau seorg yg agak pendiam sikit dn aku pun mcm x brape minat sgtlh dgn cara cikgu farah ni ajar..tapi bile lame kelamaan,aku mula bertanyakn soaln kt cikgu farah,cakap2 dgn cikgu farah,gurau senda dgn beliau...Arghh...rase best dn beruntung sgt2 dpt kenal dgn cikgu farah ni.tp cikgu farah dh pindah da..cikgu noradina pulak akn kembali ajar klas kiteowg..hmm..so sadd..tkpela..setiap yg hadir dlm hidup kita pasti akan pergi meninggalkn kita..semoga Allah sentiasa memberkati cikgu farah..rindu sgt2 dgn cikgu farah (':

No comments:

Post a Comment