Thursday 23 May 2013

Exam dah habis...Tapi...

Alhamdulillah..exam.mid year dah pun berlalu meninggalkn diri ini yang dalam kesepian teringatkan keputasan yang bakal aku hadapi nanti...haishh..memang teruk sgt2 aku punye result mid year nanti..habislh...memang layak aku pun aku turun kelas..dah lah malas nk study,bace nota2 yg cikgu bagy pun kau tk bace..ishh,teruklah kau ni amira...ye,aku tau..aku memang teruk..dan yg paling buat aku malu sgt2 bile ramai budak 4sn2 byk dpt A+..malu sbb aku yg 4sn1 ni pun x blh dpt A+ mcm diorg.kalau aku ckp bdk2 tu tuisyen,tk jugak..haziq dgn fikri dpt A+ , zulaykha dpt A-..hah,diorg mne ade tuisyen.diorg semua berusaha sendiri tapi kau ??? )': memang sedih.masih ku ingat lagi kata-kata semangat ni,"gagal sekali tak bermakna kita akn gagal selamanya.kita blh berusaha lagi,yg penting jgn sesekali berputus asa..nak mencapai kejayaan memang byk halangan dn rintangannya..jadi,hadapilah dgn tenang dan mintalh bantuan Allah.Dia Maha mengetahui lagi maha pengasih..mengadulah kepada-Nya..Dia pasti akan membantu hamba-hambaNya yang berada dlm kesusahan..Insya Allah,amira kau boleh buat..jgn pernah putus asa,okay.. Allah is always with you.. terima kasih,Ya Allah (':








No comments:

Post a Comment