Friday 12 July 2013

Kisah Cinta Berakhir ...

AssalAmmualaikum...
Hari ni hari keempat bulan ramadan yang penuh berkat ni..azam aku utk bulan ramadan ni nak khatam al- quran (insyaAllah) , nak solat terawikh banyak sikit dan akn melakukan perubahan dalam diri aku ni..tak banyak perubahan tapi asalkan ade perubahan dlm diri aku ni..hah, berkait dengan post tittle aku kali ni, aku mula sedar..sedar bahawa orang yang aku suka selama ni, yang selalu msj aku , yang selalu tweet dgn aku, yang selalu buat muka -,- ni kat aku sebenarnya tak suka kat aku pun...ehhhh,copp..bknnya aku nak ckp yg dia tu sukakan aku tapi daripada cara dia berkawan dgn aku lain drpd yg lain..Ya Allah, sedihnya hati ini.. aku fikir dia sukakan aku..bukannya aku mengharapkan orang suka kt aku cuma....ahhh,susah nk explain (T_T) .. hari demi hari aku cuba mencari link blog dia tapi tak jumpa2 jugak dan akhirnya hari ini Ramadan yang keempat,aku dh dpt jumpa link blog dia..sedih,sedih dan sedih..aku fikir apa yang dia tweet sume tu pasal cinta dia yang dulu tak benar..rupa-rupanya itulah kenyataan yang aku harus terima..dia masih sukakan org yg dia pernah couple dulu..sampai sekarang... dan bila dia ckp "aku dah tak sukakn sesiapa lagi" , "i have no more crush" ...dalam hati aku dah mula rasa,'oh aku memang kena lupakn dia..biarpun slama ni dia pernah sakitkan hati aku tetapi dia juga lah yang selalu buat aku happy dn beri aku semangat utk belajar dan terus belajar..haha,dari dulu aku memang dah agak dah..orang aku suka memang takkan pernah sukakan aku balik..Aiman..dah 6 tahun aku suka dia tapi dia ?? Hahaha..entah2 nama aku pun dia dh tak ingat lagi.. bila aku bace blog dia utk sekali lagi, sedih sangat tapi apa boleh buat..lagi pun sedikit sebanyak pengajaran yang aku dapat, umur aku ni masih muda utk menanam benih-benih cinta yang akhirnya akan melukakn hati aku sendiri..Apa yang aku perlu lakukan adalah tumpukan sepenuh perhatian aku dlm pelajaran dan juga memperbqnyakkan amal ibadat aku kepada Allah.. sejak kisah itu, aku kenal siapa diri aku yang sebenar dan dengan siapa yang patut aku mencintai sebenar-benarnya ialah Allah S.W.t (':
  selesai sudah cerita engkau dan aku,jangan menangis lagi,aku akan sentiasa mendoakan dirimu biarpun dirimu sudah melupakan aku... ♥ Salam Ramadan al-mubarak kepada sahabat-sahabat yang disayangi sekalian..Moga di bulan ramadan ini dapat mempertingkatkn lagy amal ibadat kita kepada Allah..insyaAllah ...

No comments:

Post a Comment