Tuesday 23 April 2013

She left me alone.... :'(

Arghhhh....sedihnye...knape lah kakak aku pergi asrama?? Die tak tau ke yang aku ni x de kawan kat umah and aku jni dhlh lemah dlm pelajaran,takde org nk ajar pulak tu..seriously,sedihnnye die dh pegy asrama..aku selalu marah kat die jgn nyanyi setiap kali aku tgh study tapi skrang..bile aku tgh study mesti aku akn menangis..buku buku aku sumenye habis basah..aku rindukan suara kakak aku..aku rindu kat kakak aku..meja belajar die kan kat belakang aku,setiap kali aku pandang belakang,mesti aku akn teringat kenangan dgn kakak aku..time kite study same2,ketawa same2,bergaduh kat meja blajar tu jugak..hmmm..Ya Allah,kenapa orang2 yang aku sayang sumenye tinggalkan aku??...biarlah...inilah ujian Allah utk aku...Allah nak uji kesabaran dan juga ketabahan aku...menguji keimanan aku..Subhannaallah...Ya Allah,teguhkanlah iman ku... For my sister,shafikah..take care..jaga diri..makan jgn tinggal...nyanyi tu biarlah ade hadnye..nanti kene marah pulak dgn room mate kau nanti .huhuhu..study smart..wish u all the best...  :')

No comments:

Post a Comment