Friday 26 April 2013

Kursus fasilitator sahabat PPDa petronas... :')

Assalammualaikum..haha,lame sudah tdk mengupdate blog.kali ni punye post pasal aku gy kem kat tanjung balau 3 hari 2 malam..pd mulanyr aku x tau pape pun pasal kem ni,..mse pagi hari selasa tu,cikgu hanif panggil aku,nabihah,faiq dgn firdaus utk join kem ni.tiada bayaran,kem kat tanjung balau,duduk kt resort,and kem ni santai2 jek.hah,itu yg cikgu hanif ckp kt kiteowg.kiteowg pun on jela.dh free,siape yg x nk pegy.lgypun,aku pun stress gak duduk kt kelas..pergy hari rabu,balik hari jumaan.kem ni lh yang paling2 seronok,paling2 mewah dn paling2 best sgt..makan 7 kali sehari,aktiviti2 sumenye best2.rugi x pegy.dh tu dpt jumpe byk kawan baru pulak tu..mcm2 jenis kawan aku jumpe dn kalau thk gbr aku dgn seorg bdk perempuan pakai tudung putih,itu farhana.dia roomate aku dgn nabihah.memang seronok dpt kenal dgn die,mcm2 jenis soaln agama aku tanye kt die.actually,nabihah pun de gak tegur aku jgn byk sgt tanye,nanti org tu naik menyampah.tapi bgy aku,bkn slalu kite jumpe kwn yg kuat agama,so manfaatkanlh utk tanye2 soaln yg kite x brape nk fhm..btw,kenangan kt kem tu tersgtlah indah sbb aku dh jumpe seseorg yg berjaya mencuri hati aku..so sweet kn..hehe..name die _ _ h _ _ :')..die suke senyum,and yg paling aku suke die slalu buat aku tersenyum dn seorg yg peramah..hmmm...die skolh kt kota tinggi.jauh sgt dgn skolh aku..dahlh mira..stop until here..see ya... ;)

No comments:

Post a Comment