Saturday 27 April 2013

Exam !!! O_o

 exam mid year tinggal lagy seminggu je..aku? study pun tak,bace nota-nota yg cikgu bgy pun tak.entahlh,kadang2 bile aku tgk kwn2 sekelas aku study hard,aku rase tercabar dn nk study mcm diorg tapi bile aku dh study tu,aku rase mcm sia-sia jek aku study.aku rase mcm byk mane pun aku study,aku x mungkin dpt kalahkn diorg..arghh,kenape perasaan mcm tu blh wujud dlm diri aku ni..aku lemah..aku mudah terpengaruh dgn godaan syaitan yg menghasut aku utk mudah mengalah.Ya Allah,bantulah aku..dan aku takut sgt2 kalau aku turun kelas.aku tak nak turun kelas.bkn sbb aku malu turun kelas kedua tapi sebab aku takut aku tk blh belajar hanya gara-gara seorg lelaki yg pernah singgah kat hati aku..itu dulu, sekarang dh orang lain pulak ;)..hehe,kidding..ye,aku kene fight balik perasaan aku ni..ANAK SUJALI BOLEH!!! semangat sgt tu,mira... =='


kpd bestfrenz-bestfrenz aku yg ce blog ni,good luck..all the best to you allz..buat yg terbaik,gagal sekali tak bermakna kita gagal selamanya.Cayok Cayok .. Fighting !!! hehe :)

No comments:

Post a Comment