Monday 15 April 2013

Kem kepimpinan pengawas... Rindunya nk gy kem lagy...

Hah...penatnye...baru balik kem terus mengupdate blog..yela,seronok tau gy kem..kem kat hutan rekreasi,utm skudai..memang seronok tapi sgt memenatkan..hari jumaat malam tu,aku lupe nk kemaskini beg aku and then pukul 2 pagi baru terjaga dari tidur,haha kelam kabut dibuatnye..baju blum pack,berus gigi,ubat gigi,sabun sumenye blum letak dlm beg..but finally,aku dpt jgklh siapkn sumenyer..sampai jek kt kem tu kiteowg kene turun bukit utk ke hutan rekreasi..actually,hutan tu kat bawah sekali.so,dgn beg aku yg besar dn berat tu,terpakselh diangkut turun bukit utk gy ke hutan rekreasi tu..haha,moment yg paling buat aku betul2 cuak,takut and seram sgt bile night walking...ahhhh,seriously memang seram sgt2.dari mula night walking sampailh habis,aku x putus2 berselawat.aku ingatkn night walking die kejap jek,rupe2 rupenye jauh yg teramat..mase kt hutan tu,kiteowg kene jalan dgn group tapi dlm satu barisanlh..kene pegang tali and then jalan slow2..fuh,abg2 fasi yg bgy arahan kt kite tu,menakut-nakutkn kite pulak..sblum kite masuk hutan tu,abg fasi tu ade bgy password kecemasan kalau katakn kt dlm hutan tu tali terputus,jgn jerit tolong2,tapi jerit api2..haha,aku x tau knape tp itulh passwordnye..memang bergetar sgt3 tangan dgn kaki ni.dh tu ramai pulak yg menangis..ceh,poyo jek.haha,biaselh tu.owh lemah semangat mne blh tahan gy hutan malam2 mcmni..and then dh habis jek night walking tu kiteowg kene gy jalan sorg2 balik ke tpt khemah kiteowg balik...arghhhh...seriously,seram gilerrrrr......abg2 fasi tu blh takut2 kn kiteowg..nak jalan tu,pehh mengigil kaki...seram sejuk dibuatnye tp alhamdulillah syukran aku dpt jgk beranikn diri..arghh..penatlah nk tulis..nanti2 jela sambung....

No comments:

Post a Comment