Monday 8 April 2013

Oi , adibah ! Hahaha xD

Assalammualaikum...hah...hari ni hari paling memenatkan...nk tau knape? Hah,ni sume gara-gara aku nk punctual pukul 2 ptg kt library skolh stayback dgn bezfren aku yg comel molek ni,adibah..yela,habis jek waktu persekolahn pukul 1.05 ptg,aku terus bergegas lari balik rumah..balik jek aku terus makan,gosok tudung dn lain2 lagylh..malss ar nk taip panjang2..sampai jek skolh dgn muke aku yg sedang kepanasan,merah padam...fuhh...seriously,memang terkejar-kejar aku dibuatnya semata-mata tk nk si adibah ni marah kt aku..haha,nasib baik si diba ni ckp aku trpat pd masenye dtg pukul 2..hehe,tgklh sape..budak bakal doktor ni ;)..btw,aku memang seronok sgt dpt kawan mcm kau..seriously,dgn perangai kau yg giler2 tu,hahaha...slalu buat aku ketawe..dn sejak aku kenal adibah ni,aku dh ade sedikit sebyk perubahan dlm diri aku.first,aku dh mula rajin siapkn hw,yela..si diba ni,hw asyik siap jek.naik menyampah pulak aku =P.hehe,dn setiap kali aku malas nk study,aku mesti teringat kt si diba ni and my H.A.N.A. sbb diorg lh pembakar semangat aku..adibah,kalau kau bce post aku kali ni,seriously kau jgn ketawe dn anggap ape yg aku tulis ni sekadar gurauan..tak..ini betul2,from the bottom of my heart,you're truly friends and i really hope that our friends relationship longlasting and till jannah ='D..Insyaallah...harap kwn aku sorg ni sabar jela dgn perangai aku ni..aku tau aku ni memang byk ckp and slalu perli2 kau,itulah aku..itulah anak sujali yg kau kenal.bersabar jela ea,adibah..hehehe...okaylh,tu jek aku nk share kt blog aku pasal bestfriend aku ni,NUR ADIBAH BINTI AZMAN @ DIBAAZMN.... harap2 lh lepas ni hubungan persahabatan kita akan lebih rapat dn diberkati serta diredhai oleh Allah swt....Amin...........

No comments:

Post a Comment