Tuesday 26 March 2013

sedihnye...hmm ='(

hari ni aku jumpe dgn kawan2 aku yang dh pindah sekolah...jumpe noreeza,izzatul,aina,sufi,khairuddin,danish,syahmi...subhannallah,sungguh aku rindu sgt2 kt diorg terutame skali aina,izzatul dn jge noreeza..dapat tgk muke diorg dh cukup buat aku senang,happy..seronok sgt bile diorg2 citer2 pasal skolah baru diorg..bagush kalau diorg dh dpt sesuaik diri kt solh baru dn dh dpt byk kawan.mase jumpe diorg tu aku salam and peluk diorg..Y a Allah,tuhan sahaja yg tahu sungguh aku rindu diorg..mase aku tgh tulis post ni,aku dgr lagu sentimenal sedih..huhu,menangis mase menaip post yg aku publish kt blog aku.actually,aku de gbr2 nk share dgn korg tapi disebabkn phone aku kakak aku bwk gy keje,jd x dptlh nk upload gbr2 tu sume..kpd noreeza,izzatul,aina,sufi,khai,sume tu and kwn2 aku yg dh pindah,doa aku sentiase mengiringgi korg,aku sentiase doakn kebahagaan dn kesejahteraan korg walau dimana pun korg berada..ingat,solat jgn tinggal,makan byk2 biar tambah berat badan xD, solat jgn tinggal,bykkn berdoa kpd Allah..He is the most important thing you must always remeber =) and korg jgnlh lupekn aku..biarpun aku x slalu contact korg tk bermaksud aku dh lupakn korg,aku sentiase ingat korg..cume masa yg tk mengizinkn aku utk sentiase berhubung dgn korg,byk perkara yg aku harus lakukan ...nsyaalah,ade masa dptlh kita berjmpe..semoga hubungan persahabatan kita kekal hingga ke akhir hayat..FRIENDS TILL JANNAH~~~ =') .. assalammualaikum dan selamat tinggal,sahabat-sahabat yang aku sayang sangat2....will always miss u allz...

                                                                                             from the bottom of my heart,
                                                                                              AMIRASUJALI ='D





No comments:

Post a Comment