Wednesday 27 March 2013

Alhamdulillah...Blog dah ade lagu.. =D







syukran syukran...dari dua minggu lepas samapilah ke hari ni aku memamng nk sgt2 blog aku ade lagu..hah,baru best sikit kalau bce blog,ade feeling2 gitu..hehe..terime kasih gak kt kawan aku ni,muhammad fikri..die yg ajar aku mcmne nk letak lagu kat blog..huhu,thankz bro =')..btw,aku memang dh lme mintk tolong kt die tp x berkesempatan.tapi haridapat jugak bertutorial dgn si fikri ni..dh penat2 main bola,still blh ajar aku..huhu,cehh poyolh pulak puji si fikri ni lebih2 =P..wakaka..jadi,lepas ni aku blh tukar2 lagu kt blog aku ni.yela,dh pandaikn..tk payah mintk tolong org suruh ajar lagy..astaghfirullahalazim,syirik khafi lh aku ni..riak dn bangga..astaghfirullahalazim...okaylah,sje nk bgytau korg. ecited bile dh dpt apeyg kite nk tapi jgn lupe pd Allah pulak yg dh byk tolong kita.tanpa pertolongan Allah,kite tk kn mungkin dpt ape yg kite nak..jadi,byk2 kanlh bersyukur kepada ALLAH =')..

No comments:

Post a Comment