Friday 22 March 2013

MY LOVELY FAMILY....


MY FAMILY...I LOVE U ALLZ SO MUCHHHH...





haha,this is my lovely family..i really love them so muchhh....they are my life and my heart..tanpa mereka di sisi,aku tidak tahu apa kan terjadi terhadap diriku ini..pasti aku akn kesunyian,kesedihan,kemurungan..hmm...haha,nk citer sikit pasal family aku ni..family aku ade 12 org adik beradik..wowwwww,ehh..tk payah nk action sgt lh..biase2 jek kot..cune teka aku anak ke berape? hah,kedua,keempat,kelapan..wakaka..aku anak yang ke-9 lah..yg diri kiri sekalli pakai baju kurung wrn purple..haha,dlm family aku ni ade 9 perempuan dn 3 lelaki.hah,bykkn anak perempuan..baguslh..blh tolong mak kt dapur..saudara mara aku yg dtg sumenye puji mama aku ckp yg untung dpt anak perempuan ramai..senang sikit suruh buat keje rumah,memasaklah..mama aku cume mampu tersenyum =)..betape beratnyye pengorbanan mama melahirkn 12 org anak..wah,tk sume org yg mampu melahirkn 12 org anak dn membesarkn 12 org anak..hmm,mama.. I Really LOVE YOU...without,i can't see the world,yourr face and even have a verry special mom like you,mama...Allah shjlah yang mampu membalas jasa baik mama..haha,nk citerr pasal family,tapi masuk toppik tentang mama plak..dh lah,malas nk citerrr..laiin kali jela..assalammualaikum =D

No comments:

Post a Comment