Friday 22 March 2013

Arghhh!!! malas betullah nak belajar....

Hmm..sejak akhir akhir ni aku dah malas nak belajar..ahh,knpe ea??? ouh,mungkn aku ni jenis yg dh gagal exam tu,baru nak study..haha,banyaklah...untuk ujian 1 ni,aku dh fail 2 subjek tau,Addmaths dgn Physics..susahnye nk score A utk subjek2 ni tapi bile aku tgk og lain mcm senang jek diorg dpt A+ utk subjek2 ni..hemh,betullah kata peribahasa melayu,"Dimana ada kemahuan,Disitu ada jalan"..masalahnyee,aku ni jenis yg malas belajar..mentang2 lh dh dpt 8A dlm PMR,ingat blh score straight's A lagylh tu utk SPM...puihhh,jgn harap.. Come on lah,mira....Wake up from yourr long sleep tu..dh tibe masenye utk kau bangkit dn bangun berusaha mecapai kejayaan...jangn pernah mengaku kalah..YOU CAN DO IT!!! GO IT FOR H.A.N.A !!!!

No comments:

Post a Comment