Sunday 24 March 2013

Bestfriends Forever... =')



Ya Alah,rindunye aku kat sahabat-sahaba aku ni..hah,lupe pulak nk perkenalkan sahabat-sahabat aku ni..yg depan sekali berkaca mata dgn seyuman menggodanya,hah itu aina..die lah yg selalu menyanyi walaupun die tgh sedih,gembira,marah,kecewa..hm,really miss her ='(.yg sebelah aina ni pulak namenye izzatul.die ni pehh memang gorgeous lh..mata die yg besar dn bulat seriously buat aku jealous.tp aku x kesahlh,bersyukur dgn apa yg Allah telah kurniakn mata y dpt melihat dunia kpd aku..hmm,orgnye memang sporting sgt2,pandai and the mst important is die sentiase buat aku ketawe xD..haha,kat sebelah izatul ni pulak namenye aida syazwina.first aku kenal die k sebut nme die slalu tersebut aida sazwani.tp lame kelamaan dh blhlh sebut nme die..die memang bdk perempuan yg paling salute sekali.die lh tokoh dn jge semangat aku nk belajar.aku dpt 8A ni pun sbb aku ikut jejak langkah die h..seorg yg rajin bljar..cehh,poyo..haha,d die memang seorg yg cute,pretty and slalu buat muke toye..hahaha...sungguh aku rindu kt korg sume tpi apekn  daya mase telah memisakan kite..biarla..doaku sentiase mengiring kamu wahai sahabat..jgn biarkn kenangan kite luput biar pun kite tlh berpisah jauh...aku rindu sgt2 kt korg..korg jgn lupek aku,ea....sob sob sob =')
 this song for you,my dearest frienz.....





No comments:

Post a Comment