Thursday 28 March 2013

Bersabarlah wahai hati... =')


hmm..sedihnye bile kite suke kt seseorg tu dn die hampakan perassan kite..ye,memang sakit yg teramat sgt.lebih2 lagy bile die layan kite dn lepas tu die dh x layan kite lagy dn die pun cepat jek lupekn kite..Ya Allah,sedihnye... ='( tapi ape blh buat,die bknnye milik kite yg kite nk marah2 die,nk pukul2 die,nk benci die forever..bersabar jela..Allah lebih tau ape yg terbaik utk kite..bgy aku yg buat aku sedih sgt2 bile aku tweet kt die.die cume favourite jek tweet aku dn x reply pun tweet aku tapi bile kwn2 aku yg gorgeus and lawa2 tu tweet kt die,die bknnye setakat favourite and retweet,siap blh reply lgy tweet kwn2 aku tu..hmm..Ya Allah,siape yg x sedih..jujur aku ckp memang sedih sgt2..sekurang2 nye reply lh tweet aku..jgnlh asyik favourite jek,sakit hati tau..dn lgysatu yg buat aku marah dn sedih bile setiap kali die balas msj aku mesti die cume jwb 'K' je...ieeeeeeeeeeeeeeee,seriously memang aku x suke sgt2 lelaki yg reply msj aku mcm tu..kalau aku nk marah die pun,die bknnye BF aku..hmm..betullh ape kate kakak aku,jangan terlalu berharap akn sesuatu yg tdk pasti menjadi milik kite,nanti kite jugak yg akn kecewa..ye,betullah..seriously,aku memang menyesal =='..sepatutnya aku hanya bergantung kepada yg satu jek iaitu ALLAH SWT tapi aku lbh memilih utk bergantung kpd manusia drpd Allah...subhannaallah...Ya Allah,ampunkanlh dosa-dosaku,aku memohon keampunan dari-Mu atas kesalahan -kesalahan yang telah aku lakukan kpd-Mu, Ya Allah..aku sedar aku ini hanya seorang hambaMu yg tersangatlah lemah.maka,lindungilah aku,bantulah aku,berkatilah aku,tunjukkanlah aku jalan yang sebenar menuju ke arah cintaMu,jagalah aku,jagalah hatiku daripada terus menerus dikecewai oleh cinta manusia yang belum tentu menjadi milikku hingga akhir hayatku..Ya Allah,kau jauhkanlah hatiku dari cinta yang sia-sia dan berikanlah aku petunjuk serta hidayahMu bahawa hanya cintaMu sahaja yang kekal selama-lamanya..semoga aku menjadi hambaMu yang sentiasa mencintaiMu,Ya ALLAH ...

No comments:

Post a Comment